Reklamačný postup

Prípadné reklamácie vybavíme v súlade s platnými právnymi predpismi. Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná záručná lehota 24 mesiacov, ak nie je pri výrobku uvedené inak.

Postup pri reklamácii

  1. Informujte nás o reklamácii telefonicky alebo e-mailom.
  2. Tovar zašlite ako doporučený a poistený balík na adresu nášho skladu Nike-adidashop.
  3. Do zásielky uveďte dôvod reklamácie a priložte doklad ktorý ste dostali spolu s tovarom.
  4. Spolu s tovarom pošlite aj číslo účtu kam sa má preposlať vrátená suma!!

Tovar zasielajte len v originálnom obale. Internetový obchod Nike-adidasshop neručí za prípadné mechanické poškodenie pri preprave tovaru do sídla našej firmy. Pozor prosím. I pri osobnom odovzdaní reklamácie v sídle firmy, je nutné tovar odovzdať vrátane pôvodného obalu. 

Vašu reklamáciu sa budeme snažiť vybaviť čo najrýchlejšie, najneskôr však do 30 dní od jej vzniku, ak nie je pri danom tovare uvedené inak.

Neoprávnená reklamácia tovaru

V prípade neoprávnenej reklamácie môže byť kupujúcemu (reklamujúcemu) účtovaný manipulačný poplatok na pokrytie nákladov, najmä poštovného.